Öppet brev till världens mest oförmögna man gällande att sätta sig in i andras perspektiv

Jävla idiot. Blir så förbannad på folk som ska hävda sig och låtsas vara mer auktoritära än jag. Jag tycker att säkerheten bör gå före allt annat. Alltid. Idiot som tror att oron över att inte känna sig trygg är klagomål och repsektlöshet gentemot de ansvariga? Jag förstår väl mycket väl att de inte kan ordna upp allting sådär huxflux. Dock tycker jag att man borde förstå allvaret i situattionen. Och, LILLA GUBBEN, sluta lek. Sluta tro att dessa "teorier" om inbrott och obehöriga inne på området har uppkommit som en reaktion på rädsla över att bo själv. SNÄLLA VÄNNEN. Detta handlar inte om det och det handlar heller inte om huruvida man beter sig vuxet eller ej. Dessa är situationer som kan drabba oss alla, oavsett ålder. Sluta tro att vår rädsla grundar sig på att vi inte är vana vid att vara ensamma. Tvärtom, rädslan uppstår då vi inte kan vara TRYGGA ensamma. Fatta skillnaden. 
 
Jag vet att ingen läser detta men jag blir bara så förbannad när mina synpunkter görs till åtlöje på det viset. 

Kommentera här: